KENAPA ANDA PERLU IKUT DAY TRIP SINGAPORE?

by - January 02, 2016




KENAPA DAN MENGAPA?


Pakej Day Trip Singapore ni RM135 Seorang. 

Kami lihat ramai orang nak Travel tapi tak cukup duit. Ramai yang nak travel tapi nak murah dan banyak tempat yang boleh lawat. Kalau korang nak g Singapore sekurang2 nya korang kena ada RM500 untuk 2H1M mungkin, ataupun RM1000 untuk 3H2M, kalau kita convert duit MYR-SGD sekarang ni maunya kena bahagi dengan 3.10. Kalau korang tukar RM1000 ke SGD, korang hanya dapat dalam 322 SGD sahaja. Mungkin cukup lah untuk korang duduk 3H2M Singapore. Tak rasa ke Kos tu teramat2 tinggi? 

Jadi saya ambil satu alternative untuk bagi peluang orang melawat Singapore dengan harga yang amat rendah, mengikut cara saya sendiri. Kerana itulah kami wujudkan Pakej ni. Alhamdulillah setiap bulan bas memang penuh. 

Kenapa korang perlu ikut Trip ni?
1) Korang bayar harga pakej dengan MYR
2) Masa hujung minggu sahaja
3) Tidak menggangu waktu kerja korang 
4) Berpeluang untuk kenal Singapore dengan lebih dekat
5) Harga Pakej memang lebih murah
6) Tidak perlu bawa duit shoping yang banyak
7) Boleh luangkan masa dengan anak2 di tempat yang berbeza
8) Tour Leader yang sangat peramah

Untuk melihat Pakej Singapore Day Trip,Korang boleh tekan link dibawah ini.

Lihat Testimoni Trip

You May Also Like

1 comments

  1. Assalammualaikum saya nak tanya, kalau saya ingin membawa rombongan ke singapura dlm angaran 60 org Ada tak pakej utk ini? Ini merupakan aktiviti utk pelajar serta membuat aktiviti khidmat masyarakat. Saya harap pihak Tuan dapat memberi maklum balas. Terima kasih

    ReplyDelete